27.7.10

Konfettiform

web09.jpg
Tutze Home
Inspiration 02
Atelier September

Jeg leter stadig etter gode bruktfunn, og etter å ha lett i flere nettbutikker (egentlig på søken etter møbler) har jeg funnet disse hestene. Det vil si, den øverste er min. Den fikk jeg tak i på et bruktmarked i Sverige for flere år siden og den er jeg veldig glad i. Mon tro om de er til salgs? De hadde gjort seg i samlingen!
I´m always ready for a good bargain when it comes to used furniture. After searching the internet I came across these horses. The top one is mine, bought in Sweden several years back, but now I´m considering the bottom two if they´re still for sale :)

2 kommentarer:

Tania Welch || indobay sa...

Oh these are so lovely! I love the muted color, and the look of a well loved treasure! Thanks for sharing. :)

TLB sa...

Thank you so much for the blog post and for the great comments! It led me to your wonderful blog!
Great images and thanks for sharing great things!