5.8.10

Sort på hvitt [black on white]


Siden jeg tenker igjennom hvordan headingen her på bloggen skal se ut, er jeg innom forskjellige "streker" i dag. Jeg er ute etter en god strek. Hva betyr det? :) Jo, en stil som appelerer til meg, og som jeg tenker kan representere Konfettiform. Stilen på mine illustrasjoner bør gjenspeiles i streken, som f.eks. den japansk-inspirerte stilen på tegningene over. Det samme gjelder for stilen på Jamie Oliver sine pakninger, den appelerer også til meg og ligner noe på min strek. Jeg vil ha en håndtegnet strek sammen med annen tekst eller symbol. Jeg gir nemlig ikke slipp på blyanten som verktøy i tillegg til mac'en. Og nå er jeg ute og sanker idéer. Og jeg er ikke i mål med "logo" på toppen av siden her, så flere tanker og eksempler kommer nok. Looking for inspiration in labeldesign today. Looking for a line that has the characterisic look of my own drawings. I like both the japanese-influenced style above, and the products of Jamie Oliver shown earlier today. More ideas, thoughts and research probably to come.

Ingen kommentarer: