19.7.11

Tips til sommerfesten

Lena © KonfettiForm | tape fra Konfetti Shop

Liker du å lage festbordet ekstra flott? MT tapen er mer enn bare morsom å se på. Den er praktisk om du bruker tapen til å lage navnelapper med. Da kan gjestene dine mingle hele kvelden uten å ta feil av glassene. I Konfetti-shoppen finnes det mange ensfargede tape å velge i. Her har jeg brukt hvit og pudderrosa tape med en tynn svart penn på lappene. En bokhandel har mange tusjer å velge i, og sølv eller gull-tusjer eller metallic tusjer i farger egner seg veldig godt. Lykke til. Eller... det behøver jeg vel egentlig ikke å si, for dette er jo superenkelt å lage. Istedet kan jeg si kos deg, skru opp lyden på favorittlåta, dans barbeint og nyt kvelden!

[  Make it easy for your guest (and you as a host) and give each glass a name-tag. Enjoy!  ]

7 kommentarer:

Maria Riazzoli sa...

Mycket, mycket bra! Jag vet ALDRIG vilken glas som är mitt.

my colour blue sa...

Slik tape har jeg ønsket meg ledende. Tror det blir shopping på meg i kveld:)) nydelig blogg du har og kjempefine bilder.
Stort smil fra Gunn

my colour blue sa...

Jeg mente leeeenge. Sånn går det når man blogger fra iPhone ; )

Ella sa...

what a clever idea!

No.15 sa...

Så smart!! og enkelt :)

Åpent hus sa...

så smart og fint

sommerhilsen fra
Åpent hus

KonfettiForm sa...

♥ Takk til alle fem / thanks to all five of you ♥ Lena.