21.8.11

Høststemning


En hel masse bilder jeg ikke har sett før, men som jeg oppdaget hos Riazzoli i dag. De mørke fargene med det grønne innslaget gjør det hele vakkert, og sammen med hvit lin blir det hele perfekt. Perfekt inspirasjon for høsten. Apropos høst, bloggen har fått en makeover i dag med nye farger, og i kveld er det nettbutikken sin tur. Nå først er det bolledeig som står for tur, det må være rom for familien i dag også. God søndag!

[ Beautiful pictures serves as inspiration for fall. Discovered today at Riazzoli.

6 kommentarer:

Rosa sa...

Mmm, deilige bilder!
Høsten er virkelig min favorittårstid *smiler*
Gleder meg veldig til å få alle de fine tape-rullene jeg bestilte hos deg i går, har blitt helt hekta! *ler*

Boller + familie + søndag= KOS!

Klem, Rosa

KROnPRINSESSENE sa...

Vakkert ja...
Forelsket meg helt i det fatet på bilde 2.
Da er første ladning tape bruk til sengegavl ;)
Ta gjerne en titt...
Fin kveld til deg.
Klem May Helen

Elina sa...

vackra saker och bilder!

ha en fin kväll!
Kram Elina

KonfettiForm sa...

Rosa, våren er fin og sommeren er deilig, men når høsten kommer er jammen også det den fineste tiden tenker jeg. Vi er jo heldige her i norge? :)
-bollene smakte godt, og det var en treåring som ble veldig glad. Boller er favoritten!
Håper tapen faller i smak, klem fra Lena.

Kronprinsessene ♥ så hva du hadade laget - så morsomt!! KLem.

Elina, det er alltid hyggelig når du legger igjen hilsen. Klem, L.

holmberg everyday living sa...

Herig herlig inspirasjon!
God helg til deg:)
*smile

KonfettiForm sa...

Takk ;) Ha en fortsatt fin kveld og en deilig helg! Klem, L.