29.9.11

Konstruerte tekstiler

1-4-8 Tekstildesigner Elisa Strozyk | 2-3-5-6-7 Tekstildesigner Karen Barbé via Anne Louises Pinterest

Jeg er fasinert av den moderne husmor-stilen. Jeg ser for meg at hun er dyktig på håndarbeid der hun lager konstruerte tekstiler og moderne papirklipp og jeg er sikker på at hun også arrangerer teselskap med stil.


[  I´m fascinated by the contemporary housewife style, the housewife who is great at constructed crafts contemporary paperworks and who throws tea parties with a twist.  ]

4 kommentarer:

Anonym sa...

what a beautiful collection of geometric objects!

xx

Katrine K sa...

Gud, dette var inspirerende. Skulle ønske jeg var en slik husmor:)

Elina sa...

Så himla fint!

Kram Elina

KonfettiForm sa...

Glad for å høre at dere deler min fasinasjon for disse utrolige kunstverkene :) Og så får vi leke oss med tanken om at den type husmødre finnes :) Klem, L.