12.10.11

Litt lykkelig hver dag

Lena © KonfettiForm

Hverdager. Hva fyller din hverdag? Å få utløp for den kreative delen av meg kjennes viktig i min hverdag, det er noe jeg alltid har hatt med meg. Det er jo også derfor jeg velger å ha denne bloggen. Samtidig er dagene fyllt med rutiner og utfordringer, og også små og store gleder. Noen dager er enkle å gå igjennom og andre krever ekstra styrke. Vi kan godt klare å møte dem selv, men det kan også være godt å få innspill fra andre, ikke sant?

I dag vil jeg anbefale dere en ny blogg, Litt lykkelig hver dag. Den handler om personlig utvikling og er skrevet av Siw som er gestaltterapeut av yrke. Hun deler med en utrolig varme, innlevelse og innsikt, og skriver om ting som jeg er sikker på de fleste av oss kjenner oss igjen i. Mange av dere husker kanskje hvordan det var å være en fersk blogger? Hvor godt det er å få tilbakemeldinger? Bli gjerne med på å gi henne en varm velkomst. Med det vil jeg ønske dere en fin onsdag. Og den hilsenen kommer i dag også med en klem! Ta vare på deg selv og de rundt deg.

[  Today is all about taking care of yourself and those around you. Hope you have a great wednesday!  ]  

9 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Så flotte bilder og ikke minst flott tekst i innlegget ditt...
Jeg gleder meg til å ta turen innom hennes blogg nå :)
Takk for tips...
Klem tilbake til deg!

KonfettiForm sa...

Takk kjære deg, så fint å høre :)

lightbluegrey sa...

just found you. happy!

Love Peace Pionies sa...

Kjenner også at det kreative er viktig for meg.

Skal inn og se.

endelig litt tape på vei til meg fra dere:) gleder meg!

klem k

vibeke sa...

skal følge linken inn.
supert innlegg
og
de bildene dine er skikkelig godis : )

klemmer

hviit sa...

Klem til deg, fine, fine Lena!

Eli sa...

Å få utløp for kreativiteten kjennes viktig i min hverdag også. Men noen ganger står det stille og da er det bra og ha noen inspirerende blogger å titte innom (slik som din) :)

Liz sa...

I love it!
Great job

Thibaud Leysens sa...

I love the pillows on picture 2. Do you know where do they come from?
Tl