27.10.11

Nyheter på plass i shoppen

Lena © Konfetti Form | Konfetti | Diamant

Det er klart det må konfetti til...! Ny tape med konfetti-print har kommet inn i nettbutikken, og det er en godbit jeg har ventet på lenge. Jeg også lagt til kategorien "JUL" hvor du finner lekre tape som passer godt til innpakning av julegavene. Har du begynt planleggingen av julen enda? Lysten har kommet snikende hos meg, og jeg regner med at det topper seg neste uke da det er Førjulskos hos Hviit. Siden jeg skal levere en giveaway skal jeg benytte muligheten til å handle julegaver hos Hviit. Og jeg har mange ønsker på listen...

[  New tape in the shop today.  ] 

2 kommentarer:

Hvite tulipaner sa...

Ooh, nice! Spesielt nå siden jeg har fått øynene opp for denne teipen. Tar litt tid:)

Skulle forresten spørre deg om jeg kunne låne dine bilder av teipen til et innlegg jeg lagde her om dagen, men hadde det så travelt at jeg gjorde ikke det. Og hadde jeg visst at du skulle få nyheter så hadde jeg ventet og bestilt fra deg :S

Masse fine nyheter!
Klem E

Lilleani sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar. Elsker disse tapene, de kommer nok til å være godt representert i mitt kommende julehjem:-)
Ha ei finfin helg!
Klem, ani