5.11.11

Inspiration: simply nice


Denne helgen kjennes deilig lang. Den startet med hyggelig(!) Førjulskos på torsdag (som jeg kommer tilbake til her på bloggen), planleggingsdag fra barnehage på fredag og nå er det bare lørdag formiddag!! Helt enkelt nydelig. Akkurat som disse bildene. For meg fine i all sin enkelhet. Håper du får en herlig dag der ute.

Saturday morning, nothing better. As simple as that. Just like these images, clean & basic in all it´s simplicity. Hope your day is good :)

6 kommentarer:

Vibeke sa...

NICE indeed!

god lørdagskveld lena,
klem

KonfettiForm sa...

Til deg også Vibeke :) Klem.

Rene Linjer sa...

Hei Lena, Ville bare si takk for sist. Veldig hyggelig å hilse på deg hos Hviit.

Jorid + NOE Blog sa...

Hei Vennen! :) Så nydelig disse fargekollagene dine, bildene er så vakre.

Så koselig å møte deg på torsdag - den sorte tapen er allerede brukt, du må se bloggen i morgen!

KLEM

Tina sa...

Hei her er jeg igjen. Fikk beskjed på mail om at ordren min har følgende status: Varen er sendt! Så da håper jeg tapen kommer om noen dager...

Herlige bilder du viser!

Tina:)

Paula Andrés sa...

I really like all your posts!
I hope you like my blog!

kss from Spain!
http://blancovintage.blogspot.com