22.11.11

Pimp your paperbag

Shocking red © Konfetti Form

I helgen bakte vi pepperkaker for første gang i år og samtidig fikk pepperkakeformene ny plass. Jeg har pimpet opp kanten på en brun papirpose med en shocking red tape som gjør at posen kan stå framme til pynt undre førjulsforberedelsene. Ja, formene vil sikkert bli brukt igjen... Etiketten med teksten "JUL" har jeg laget av lappen som fulgte med de nye julekulene fra Granit. Jeg sparer alltid på fine tråder og etiketter om jeg ser at jeg kan bruke dem videre. Jeg har skrevet JUL på lappene med den nye alfabet-tapen og vil bruke dem som til og fra-lapper på gavene i år.

[  Pimp up your brown paper bag with a tape of your choice. I´ve used shocking red.  ]

5 kommentarer:

Jane sa...

Så kult :) Jeg har også samlemani å samler på merkelapper, tråder og annet dill som kan brukes igjen i en annen sammenheng ;)

Pimpe det som pimpes kan ;)

klem Jane

maiju sa...

Nice idea! I use washi tape to everything....:)

Lisette sa...

Liker alt jeg ser her, og washitape, jeg liker! Ses innom hos meg neste gang?

Lisette sa...

Har lagt meg som følger;)

Unknown sa...

This is a great idea.

You have a wonderful blog with stunning pictures!!!
Hugs from Germany,
Tanja