11.12.11

Glimt fra helgen med julekalendertips

Lena©KonfettiForm

Egentlig er jeg bare innom for å tipse dere om NIB´s julekalender, hvor du i luke 11 kan kan vinne tape fra Konfetti Shop!! Men jeg må vise dere et par små glimt fra helgen. Jeg samler fremdeles på lapper til julegaveinnpakningen som dere ser, og så er jeg veldig fornøyd med ny pleddoppbevaring. Resirkulerte telt har blitt til tøffe bager, og de er kjøpt hos Home&Cottage. Snakk om å falle pladask for skjeve sømmer, røffe kanter og nydelig skinn. Årets kjøp for min del. Og linselusa da... Husets søteste, han får være med. 

[  Pictures from this weekend, translation has to come tomorrow morning. I´m just so ready for  bed right now. ]

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sorry for the double comment, love this (hamper??) too, super simple, gorgeous!

KonfettiForm sa...

No trouble whatsoever ;)

The "storage bag" is from Home&cottage http://viewer.webproof.com/pageflip/324/68601/index.html#/21/ sold in Norway and is from http://www.lamabutikk.com/index.php

Enjoy :)