5.1.12

Vårstemning

1/2/4/5/8 Humanoid Collection SS2012 | 3/7 House Doctor Everyday 2012 | 6 my Muuto crush

Jeg er glad vi er godt i gang med våren, for det er sånn det føles nå rett over nyttår hvor dagene allerede har blitt lysere. Humanoid  står høyt opp listen over klær og jeg er superfornøyd med mine to salgskupp fra denne uken. Stemningen i House Doctor sine bilder er herlige men mitt "Muuto-crush" kommer jeg visst ikke over...

[  I´m happy about brighter days, in love with Humanoid and House Doctor but I still can´t get over my Muuto crush...  ]

5 kommentarer:

anna k. sa...

Vackert - gillar de mjuka färgerna och den lilla rosa touchen i sista bilden. Ha en fin helg nu!

KonfettiForm sa...

Du også Anna!! :) Klem, L.

m. sa...

spring and summer promise to be very exciting! :))) i wish you a happy sunday!

KonfettiForm sa...

Thanks M. ;)

Åpent^hus sa...

mmmm
fiine bilder