30.5.11

Jeg har landet...


Jeg har ikke hatt en anelse om hva jeg skulle vise her på bloggen i dag. Dagen har vært fyllt med en haug med gjøremål så tankene mine har vært helt andre steder, men slik det vel for oss alle innimellom? Jeg landet på dette bildet. Enkelt, med fin komposisjon og vakre teksturer av stylist Melinda Ashton Turner. Ha en fortsatt fin mandag dere...

[  This monday has been filled with tons of stuff to do, so my mind has been everywhere but on this blog... I had no idea what to post today, but landed on this beautiful image from the portfolio of stylist Melinda Ashton turner. Simple composition with lovely textures... Enjoy your monday.  ]

2 kommentarer:

Elina sa...

Så spännande med konfetti shop! :-)

Hoppas att du hittade till min nya blogg!

Kram Elina

KonfettiForm sa...

Jeg fant den, og følger deg videre der så klart :)) Klem. Lena.