3.5.11

Liten ryggsekk eller overfylt koffert?

Travel essentials © Kitka design Toronto

Hvilken type er du? Med inspirasjon i disse bildene fra Kitka ønsker jeg meg tilbake til den gangen jeg kunne reise på tur med bare en liten ryggsekk og være borte i tre uker. Ja, det har faktisk skjedd! En befriende følelse jeg godt kunne tenke meg å oppleve igjen, men enn så lenge har jeg akseptert at det blir noen år til med overfylt koffert, charter og Lolo og Bernie... Det har jo også sin sjarm.

[  I simply love the aesthetics of these travel essentials by Kitka. It makes me want to go back and experience traveling with a minimal amount of luggage. Yes, it has happened! I have been away on a three week vacation with just a tiny rucksack. At the moment I have accepted I am in the overloaded suitcase-mode, and it will probably stay that way for a few more years...  ]

Ingen kommentarer: