8.5.11

Sent i den blå timen

Foto | KonfettiForm

Søndagens bilde til Fabriken ble tatt sent i dag. Den blå timen var godt i gang, og jeg fant flere farger som ble magiske i mørket. Med hvitballansen innstilt på "Tungsten lighting" (eller hva nå det heter), dvs. kunstig belysning, ble det blå fargeskjæret forsterket. Jeg endte opp med å finne fram objekter i forskjellige farger. Det ble en liten serie ut av det. Det kan hende jeg viser dere flere bilder en annen dag, de må bare redigeres noe først. Bildet over har temaet Grønt.


7 kommentarer:

Solid Frog sa...

Hej Lena
Hoppas att du mår bra!
Man hinner inte alls så mycket som man tror när man har en liten bebis :) Vilka fina bilder du har tagit och vad många inspirerande inlägg du har haft den senaste tiden. Jag hoppas kunna ta mig mer tid att hålla koll framöver.
Stor kram Mia

KonfettiForm sa...

Hei Mia, takk det går fint! Og koselig du stikker innom!
Ja, tiden går. Jeg husker tilbake da jeg ble mamma. Jeg var vel knapt ute av huset de første tre månedene... :))
Så om det går en stund mellom hvert innlegg fra din kant, har jeg full forståelse! Kos deg med den herlige småbarnstiden. Det er verdt hvert sekund.
Stor klem tilbake, Lena.

agnes szucs sa...

for a sec i thought i'm in the wrong place. :P
Love the way you're going. :) but will you skip english entirely. :( well, i can still use google translate.

and this is the first time i see a photo of you, hey, you are beautiful! :)

lots of love,
agnes
:)

KonfettiForm sa...

This post was made late sunday night, so I forgot all about the english. I will definitely add it later ;)
You´ve come to the right place. I needed some big changes around here, necessary as I´m getting closer to shop opening... Thought it was time to show my face as well since I´m getting serious about this blog and shop and all :))

Enjoy your tuesday, Agnes! Now it´s back to work here. My boss is hanging over me, wondering when I will finish my work ;) Love&hugs, Lena.

agnes szucs sa...

:) :) wow wow wow, I can't wait!
lots of hugs,
agnes
:)

KonfettiForm sa...

Agens, :))

KonfettiForm sa...

Well, Agnes, I do know how to spell your name, REALLY :)))