6.6.11

Nedtelling til åpning av Konfetti Shop

Lena © Konfetti Form

I helgen har jeg plantet ut trær i potter og samtidig samlet all informasjon om dem i min lille hage-notatbok "Vekster". Her skriver jeg ned praktisk informasjon om planter, løk eller frø jeg har i hagen. Siden jeg ikke har veldig grønne fingre er det utrolig greit med en bok hvor jeg samler info. Der kan jeg gå tilbake å ta en kikk når det behøves. Lurt? Om du ikke bare styrer etter intuisjonen eller har kunnskapen lagret i hodet, har du kanskje en slik bok selv? Underveis tok jeg bilder som vil bli en del av inspirasjonsbildene til Konfetti Shopen. Den åpner jo allerede på torsdag!! Som du ser har jeg begynt nedtellingen...

[  The countdown has started... On thursday I´ll open Konfetti Shop! This weekend I took some photos in the garden which will serve as inspiration in the shop, and above you´ll get a little taste of what´s to come.  ]

3 kommentarer:

Hvite tulipaner sa...

Spennende:)
Lurt med notater om plantene, man glemmer liksom fra år til år. Jeg gjør i hvert fall det :)

hviit sa...

Så flink! Jeg teller ned sammen med deg... dette blir knallbra, Lena. Mye har skjedd på et år. Hurra fpr Mette-hest og S:)

KonfettiForm sa...

Hvite tulipaner, det er lett å glemme, det er jeg helt enig i :) Vet ikke hva jeg skulle gjort uten notatene. Det er merkelig, noe informasjon fester seg lettere enn andre ting :))

Takk takk, Linda ;) Mye har skjedd, hurra for det!